כך תדעו האם מדובר בהמלצה טובה
אלו הדגשים העיקריים אליהם תצטרכו לשים לב על מנת לזהות האם מדובר בהמלצות טובות:
א. מי נותן את ההמלצה – המלצה הניתנת על ידי גורם שיווקי אינה דומה להמלצה של חבר או בן משפחה. תנו עדיפות להמלצה אמינה של מישהו מוכר ואל תתביישו להעלות שאלות נוספות.
ב. תזמון ההמלצה – יוזמה שלכם לצורך קבלת המלצות עדיפה על המלצה המגיעה מגורם אנונימי ובאופן בלתי צפוי. במקרה בו תזמון ההמלצה מעלה חשד, העדיפו להמשיך בבדיקות לפני שתקבלו החלטה סופית.
ג. התאמת ההמלצה לצורך – בסופו של דבר, לכל לקוח יש דרישות אחרות. קחו בערבון מוגבל את ההמלצות המגיעות אליכם ונסו להתאים בין ההמלצה לבין הצורך האישי.
עבור חברת ניקיון המלצות נמצאות בעיקר באתרי האינטרנט העוסקים בתחום, בפורומים מקצועיים וגם בפורטלים של תוכן. השקיעו בקריאה יסודית של ההמלצות ואל תקלו ראש בחשיבותן.