כיצד לשמור על המשרד שלך נקי ומסודר
המשרד שלך הוא הדבר הראשון שלקוחות ולקוחות פוטנציאליים יראו כשהם מגיעים לבקר אותך, ולכן חיוני שהוא יישאר נקי ומאורגן.
שמירה על הניקיון והסדר במשרד שלך יכולה להגביר את תפוקת העובדים, להגביר את המורל ולהפוך אותו למשוך יותר עבור לקוחות פוטנציאליים. כדי להקל עליך להשיג זאת, ריכזנו רשימה של משימות ניקיון משרדים חיוניות שיש לבצע מדי יום.
רוקן את האשפה
פינוי אשפה על בסיס קבוע חיוני לשמירה על שטח המשרד שלך סניטרי ומזמין. פח אשפה לא מאורגן יהרוס את הרושם שאתם רוצים לתת למבקרים ולעובדים עד כמה מקום העבודה שלכם נקי ומסודר. בנוסף, הוא מושך אליו מזיקים שיגרמו לו להריח רע ולהיראות לא מאורגן.
פחי אשפה מלאים מדי לא רק נראים לא תברואתיים, אלא הם עלולים להיות מסוכנים גם לבריאות. זה נכון במיוחד אם הם ממוקמים באזורי מטבח או שירותים. שכירת חברת ניקיון שתטפל בשירותי הניקיון של משרדכם תאפשר להם לרוקן את פחי האשפה באופן קבוע כדי שלא תצטרכו.
כדי להבטיח שפחי האשפה שלך מתרוקנים על בסיס קבוע, צור לוח זמנים. בהתאם לתדירות השימוש בהם, תוכל לבחור לרוקן אותם מדי יום או פעם בשבוע.
שמור על המסמכים שלך מסודרים
משרד לא מאורגן יכול להוות הסחת דעת אמיתית לעובדים. נייר בכל מקום, בלאגן בכבלים ובלאגן אחר מקשים על התמקדות במשימות עבודה או תקשורת עם לקוחות בצורה יעילה.
תחזוקת הקבצים שלך היא חיונית, ואחד החיוניים ביותר הוא תיוקם מיד לאחר היצירה או הקבלה. עיכוב הגשתם רק מוסיף לתוהו ובוהו, כאשר חלק מהפריטים מגיעים למיקום הלא נכון.
שמירה על ארגון הקבצים שלך היא דרך מצוינת לחסוך זמן. כל רגע שמבזבזים על חיפוש מסמכים שאינך יכול לאתר או צורך לבצע קליקים מיותרים כדי לפתוח אותם הוא זמן שאבד מעבודה פרודוקטיבית.
ארגון הקבצים שלך מתחיל במתן שמות משמעותיים. מתן שמות נכון לקבצים עוזר לך לזכור לאן הם הולכים ומקל על איתורם מאוחר יותר.
בעת מתן שמות לקבצים שלך, השתמש בשמות פשוטים וניתנים לזכור בקלות, שתוכל לזכור במהירות בעת הצורך. פעולה זו עוזרת למנוע מחיקה בטעות או יצירת חדשים במיקום הלא נכון.
תבניות ותיקיות משנה יכולות לעזור לך להישאר מאורגן בקבצי המחשב שלך. זה מבטיח שכולם במשרד יודעים היכן המסמכים שלהם מאוחסנים, וחוסך מהם לבזבז זמן מיותר בחיפוש אחר פריטים שלא במקומם.
זה גם מועיל להפוך את זה למנהג קבוע לנקות ולחטא את אזורי השולחן ושטח העבודה שלך. פעולה זו יכולה להפחית את הסבירות להתפשטות חיידקים, מה שעלול להוות סיכונים בריאותיים חמורים לעובדים.
ניגוב קבוע של המסכים והמקלדות שלך עם מגבון חיטוי יכול לעזור לשמור על מראה ללא רבב. מגבון חיטוי הוא דרך יעילה לפטור משטחים אלה מחיידקים ווירוסים שעלולים להשפיע לרעה על המראה שלהם.
לבסוף, חיוני להשליך כראוי את הפסולת שלך. מנייר מקומט ומסמכים קרועים ועד לעטים שהדיו שלהם אזל, לעולם אל תשאיר שום דבר לא רצוי על השולחן שלך או תחכה שמישהו אחר יאסוף אותם.
10 טיפים אלו יבטיחו שהמשרד שלכם יישמר מסודר ככל האפשר, כך שהעובדים יוכלו להתמקד בעבודה מבלי שיסיחו את דעתם על ידי חוסר ארגון. עם קצת מאמץ נוסף, זה פשוט להחזיר את כל החלל למצב מעולה!
ערכו רשימות – ניקיון משרדים עם מפתח
יצירת רשימת בדיקה היא דרך יעילה לארגן את המשרד ולהתעדכן במשימות. זה גם מקל על העובדים לסיים משימות מהר יותר.
רשימת בדיקה היא רשימה של משימות שיש לבצע, עם תיבות סימון שניתן לסמן כאשר כל אחת מהן הושלמה. הם נמצאים בשימוש נרחב בתעשיות ובמצבים, כגון תחומים רפואיים.
רופאים השתמש לעתים קרובות ברשימות ביקורת בעת ביצוע פרוצדורות כירורגיות. אלה לא רק שמקלים על אנשים לזכור את הצעדים שעליהם לנקוט, אלא שהם גם יכולים לעזור לרופאים להימנע מטעויות ולהפחית את מקרי המוות של חולים.
בעת יצירת רשימת בדיקה, השלב הראשוני צריך להיות לרשום את כל המשימות שצריך לעשות ולכתוב אותן על הנייר. לאחר יצירת הרשימה שלך, חלק כל פריט למשימות משנה והקצה אותן למישהו בצוות שלך לביצוע.
צור סוגים שונים של צ'ק ליסטים בהתאם לצרכי העסק שלך. לדוגמה, רשימת ביקורת לבריאות או בטיחות יכולה לכלול הנחיות לטיפול בחומרים או ציוד מסוכנים. מצד שני, רשימות ניקוי יכולות לכסות אזורים כמו מטבחים וחדרי רחצה.
בעת יצירת רשימת בדיקה, חיוני לשמור אותה תמציתית ופשוטה. רשימה ארוכה ומסובכת עלולה להדאיג את המשתמשים; כדי להילחם בזה, חלק משימות גדולות יותר למשימות קטנות יותר שקל יותר לסיים אותן.
כדי לשנות רשימת בדיקה, בחר את רשימת הבדיקה שברצונך לשנות ולאחר מכן לחץ על ערוך מתפריט הפעולה. בעמוד זה תוכלו להתאים מאפיינים לרשימת הבדיקה, לשנות קטגוריות או פריטים בה, וכן לשנות לוחות זמנים משויכים לכל פריט.
יתר על כן, אתה יכול להציג את הרשימה בתצוגה מקדימה לפני שהיא הופכת לציבורית. זה מאפשר לך לבדוק את השימושיות שלו ולהבטיח שקל למשתמשים להשלים.
שמירה על מקום עבודה מסודר לא רק מקדמת את בריאות העובדים אלא גם הופכת את המשרד שלכם ליעד מזמין עבור מבקרים. יתר על כן, שמירה על מסודרת סביבת העבודה יכולה לשפר את הפרודוקטיביות על ידי הפחתת ימי מחלה וטיפוח אווירת עבודה מעודדת.
תן לעובדים שלך חומרי ניקוי
אם אתה רוצה שהעובדים שלך ישמרו על הניקיון במשרד שלך, ספק להם את הציוד המתאים. פעולה זו תאפשר להם לעבוד ביעילות ותבטיח שהכל יישאר מסודר.
ודא שבמקום העבודה שלך יש את המצרכים החיוניים, כמו מגבות נייר ומגבונים לחיטוי, שכל מקום עבודה דורש. לא רק שהפריטים הללו יקדמו סביבת עבודה בריאה אלא שהם חיוניים בהפחתת ימי המחלה שלצוות העובדים.
סבון ידיים הוא עוד פריט חיוני שצוות הניקיון שלך צריך להיות בהישג יד. זה לא רק יפחית את התפשטות הנבטים, אלא גם גורם לעובדים להרגיש יותר בנוח בזמן העבודה בבניין שלך.
אחזקת אספקה זו במקום הממוקם בקלות ונגיש יכולה לחסוך לצוות הניקיון שלך זמן. צור מקום שבו ניתן לאחסן אותם בנוחות, שיעזור לך להישאר מאורגן כך שלא ייגמרו לך הפריטים במהלך העבודה.
הצטייד בפריטים חיוניים בכמויות גדולות, כך שאתה תמיד מוכן. רכישה בכמויות גדולות או הגדרת מערכת הזמנה אוטומטית עבור פריטים אלה יכולה לעזור לך לחסוך כסף ולהבטיח שתמיד יש לך את מה שאתה צריך כאשר אתה צריך את זה.
ניקיון משרדים עם מפתח יכולות לסייע לעובדים שלך בהזמנת האספקה הדרושה להם, כך שהם ערוכים בעת הצורך. יתר על כן, יש להם את המומחיות לקבוע מתי זה הגיוני כלכלית לקנות בכמויות ובכך לחסוך אפילו יותר כסף לאורך זמן.
כאשר בוחרים מה לרכוש, חשוב לקחת בחשבון הן את התקציב והן את גודל העסק. פעולה זו תאפשר לך לזהות אילו חומרי ניקיון יועילו ביותר עבור הצוות שלך תוך שמירה על התקציב.